Πιθανές ερωτήσεις

  1. Πρέπει συμπληρώσω τα πλήρη και πραγματικά στοιχεία της επιχείρησης μου;
    1ον Βεβαίως ναι γιατί κωδικούς πρόσβασης χορηγούμε αποκλειστικά και μόνο σε επαγγελματίες ανθοπώλες. Για αυτό ζητάμε τα πραγματικα στοιχεία σας, θέλοντας να αποκλείσουμε την περίπτωση χορήγησης κωδικών, σε χρήστες εκτός επαγγέλματος, για δική σας προστασία. 
    2ον Τα στοιχεία που μας καταχωρείτε, είναι απαραίτητα για να ξέρουμε ότι είστε πραγματικά επαγγελματίας ανθοπώλης και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για την έκδοση τιμολογίων, εφόσον φυσικά υπάρξει συνεργασία.  
    3ον Η εγγραφή είναι εντελώς δωρεάν, είναι όμως απαραίτητη για να γίνετε μέλος και να αποκτήσετε κωδικούς, ώστε να έχετε πρόσβαση στους τιμοκαταλόγους χονδρικής και να μπορείτε να κάνετε παραγγελίες. Οι τιμοκατάλογοι του site περιέχουν τιμές χονδρικής πώλησης. Δεν χορηγούμε κωδικούς σε επαγγελματίες που μας στέλνουν ελλιπή στοιχεία σε ιδιώτες και επαγγελματίες άλλων επαγγελμάτων.  
    4ον Συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας δεν έχετε καμία απολύτως υποχρέωση να συνεργαστείτε μαζί μας εφόσoν εσείς κρίνετε, ή δεν προκύπτει για εσάς κάποιο ενδιαφέρον.
     
  2. Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης, τι πρέπει να κάνω;
    Εάν ξεχάσατε τους κωδικούς πρόσβασης, μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ, που μπορείτε να βρέιτε και στην σελίδα εγγραφής-εισόδου στο ΑΝΘΟΣΙΡΙΣ. Θα εμφανιστεί στο κέντρο της σελίδας, ένα πεδίο για να συμπληρώσετε το e-mail σας που μας είχατε καταχωρήσει, κατά την εγγραφή σας. Κατόπιν  κάνουμε κλικ στο (αποστολή), σε λίγα λεπτά θα σας απαντήσουμε  με e-mail, με τους κωδικούς πρόσβασης, εφόσον βέβαια το e-mail είναι σωστό, και είναι αυτό που μας είχατε καταχωρήσει κατά την εγγραφή σας. Για οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί τηλεφωνικά ή με email.
     
  3. Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία, και πώς θα ξέρω ότι είναι έγκυρη;
    Από την στιγμή που έχετε κωδικούς, έχετε πλέον δυνατότητα παραγγελίας χρησιμοποιώντας το σύστημα του ΑΝΘΟΣΙΡΙΣ.
    ΠΡΟΣΟΧΗ: Η παραγγελία σας ισχύει μόνο εάν προωθηθεί, και σας έρθει απαντητικό e-mail επιβεβαίωσης.
     
  4. Πώς μπορώ να δω συνολικά την παραγγελία που έχω κάνει και πόσο θα μου κοστίσει;
    Έχετε την δυνατότητα να ξέρετε σε όλη την διάρκεια της παραγγελίας το συνολικό κόστος ελέγχοντας την κάρτα αγορών σας. 
     
  5. Μπορώ να προσθέσω κάτι που ξέχασα την στιγμή που έχω προωθήσει την παραγγελία; 
    Μπορείτε να κάνετε μία, ή και δεύτερη συμπληρωματική παραγγελία, σε οποιοδήποτε ποσό, χωρίς να επηρεάζετε από το ελάχιστο όριο, των 100 ευρώ.  
     
  6. Μπορώ να ακυρώσω μια προωθημένη παραγγελία;
    Δε μπορείτε να επέμβετε σε μια προωθημένη παραγγελία.
    Μπορείτε όμως, πριν φυσικά την προωθήσουμε και εμείς στον συνεργάτη μας στην Ολλανδία, να κάνετε τις παρακάτω ενέργειες:
    1ον Να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας, και να μας το ζητήσετε.
    2ον Να μας ζητήσετε να μετατρέψουμε την παραγγελία σας, από προωθημένη, σε ημιτελή, ώστε να μπορέσετε να τη διορθώσετε, να συμπληρώσετε,  ή να αφαιρέσετε, ή ακόμη και να την ακυρώσετε, πλέον μόνοι σας.  
     
  7. Μπορώ να έχω αρχείο των παραγγελιών μου;
    Ναι βεβαίως, υπάρχει αρχείο παραγγελιών, με την δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις παραγγελίες που έχετε κάνει σε όλους τους συνεργάτες προμηθευτές του ΑΝΘΟΣΙΡΙΣ και για όλο το χρονικό διάστημα.
     
  8. Ποιοί είναι οι τρόποι αποστολής;
    Τις λεπτομέρειες αποστολής μπορείτε να τις δείτε στις Πληροφορίες αποστολής.
     
  9. Ποιός είναι οι τρόπος πληρωμής;
    Απολύτως της μετρητοίς. Περιοσσότερα στη σελίδα Πληροφορίες πληρωμής.